مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی روایت‌گری دفاع مقدس ویژه طلاب در یاسوج

حجت‌الاسلام «جهانبخشی» از برگزاری دوره روایت‌گری دفاع مقدس ویژه طلاب در یاسوج خبر داد و گفت: این دوره آموزشی روز‌های شنبه و یک‌شنبه ۳۰ و ۳۱ مرداد در حوزه علمیه «علی ابن موسی‌الرضا (ع)» یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ - 20August 2021

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری دوره روایت‌گری دفاع مقدس ویژه طلاب خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با همکاری و مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح و‌ مدیریت حوزه علمیه «علی ابن موسی‌الرضا (ع)» یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره روایت‌گری دفاع مقدس ویژه طلاب با حضور حجت‌الاسلام «محمد صادقی» از مؤسسه سیره شهدای قم برگزار می‌شود، افزود: اعطای گواهی‌نامه پایان دوره به تمامی شرکت‌کنندگان و استفاده از توانمندی راویان دوره در محافل و مجالس مرتبط با دفاع مقدس و راهیان نور، از مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام‌نویسی با شماره 09359552538 تماس بگیرند، گفت: این دوره آموزشی ساعت ۱۷:۳۰ روزهای شنبه و یک‌شنبه ۳۰ و ۳۱ مرداد در حوزه علمیه «علی ابن موسی‌الرضا (ع)» یاسوج واقع در خیابان «شاهد ۱۷» برگزار می‌شود و با توجه به شرایط بیماری کرونا، ظرفیت برای شرکت‌کنندگان محدود و اولویت با کسانی است که زودتر نام‌نویسی کنند.

جهانبخشی عنوان کرد: اگر امروزه به تربیت راویان جوان دفاع مقدس توجه نشود، به مرور زمان دفاع مقدس به فراموشی سپرده می‌شود و نسل‌های آینده در جریان رخدادهایی که در این کشور افتاده است، قرار نمی‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه‌ ما این است که رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و سیره و منش شهدا را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار