استاندار خوزستان شهادت دومین شهید مدافع سلامت بندر ماهشهر را تسلیت گفت

«سلیمانی دشتکی» در پیامی شهادت «حسین خزائل» یکی از مدافعان سلامت در شهرستان ماهشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 19August 2021

استاندار خوزستان شهادت دومین شهید مدافع سلامت در ماهشهر را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز در پیامی شهادت یکی از مدافعان سلامت در شهرستان ماهشهر را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

خبر عروج آسمانی شهید مدافع سلامت، مرحوم «حسین خزائل» از خدمتگزاران کادر درمان ماهشهر که تمام عمر پر برکت خویش را صرف نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه نمود و با ایثار و از خودگذشتگی و حضور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاسف و تالم اینجانب گردید.

 اینجانب وصال عاشقانه این انسان با اخلاق، تلاشگر و خدوم را به خانواده این شهید گرانقدر و جامعه پزشکی و حوزه بهداشت و درمان استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والا مقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

از تلاش های کادر درمان، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه سلامت که ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و با از خود گذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته و به امر سلامت جامعه اهتمام می ورزند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق خدمت در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا و خدمات رسانی مستمر و مداوم به بیماران را مسئلت می نمایم.

شهید خزائل از کارکنان بخش خدمات بیمارستان بندر ماهشهر بود و ۱۱ سال سابقه کار و خدمت‌رسانی به بیماران را داشت که براثر کرونا جان خود را از دست داد. وی دومین شهید مدافع سلامت در ماهشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها