امام جمعه اهواز:

مهم ترین مصداق ارتباط با خدا و بندگی، نماز اول وقت است

موسوی فرد گفت: مهم ترین مصداق ارتباط با خدا و بندگی نماز اول وقت است و پیام نماز عاشورا این است که متعهد شویم که در شبانه روز نماز خود را اول وقت بخوانیم.
کد خبر: ۴۷۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ - 19August 2021

مهم ترین مصداق ارتباط با خدا و بندگی، نماز اول وقت استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بعد از نماز ظهر عاشورا در اهواز که امروز در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد اظهار داشت: ۹۹ درصد هیات های عزاداری و عزاداران امام حسین (ع) در استان در این شرایط سخت کرونایی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

وی افزود: تقاضا دارم که مردم عزیز در باقی روزهای ایام محرم و صفر و مراسم عزاداری هیات ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. در روز عاشورا مهمترین بحث بندگی این بود که تمام انبیاء و نمونه بارز آن ها امام حسین (ع) ارتباط خود را با خدای متعال تمرین و تقویت می کردند.

موسوی فرد گفت: مهم ترین مصداق ارتباط با خدا و بندگی نماز اول وقت است و پیام نماز عاشورا این است که متعهد شویم که در شبانه روز نماز خود را اول وقت بخوانیم و باید مقید باشیم به محض شنیدن صدای اذان برای نماز آماده شویم.

 مراسم عزاداری عاشورا در تمامی شهرستان های خوزستان با حضور پر شور عزاداران و هیات های عزاداری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. طبق اعلام ستاد استانی کرونا هیات های عزاداری در استان نمی توانند دسته روی داشته باشند و عزاداری ها باید به صورت محله ای برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها