مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

همه وظیفه داریم در ترویج فرهنگ عاشورا و انتقال آن به نسل‌های بعد کوشا باشیم

در پیام «عبدالرضا فرجیان» آمده است: همه وظیفه داریم در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و انتقال به نسل‌های بعد کوشا باشیم تا کشور را در برابر هجمه‌های دشمنان مصون نگه داریم.
کد خبر: ۴۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ - 19August 2021

همه وظیفه داریم در ترویج فرهنگ عاشورا و انتقال آن به نسل های بعد کوشا باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان را به تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه ای جاودانه آفریدند. عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود.

کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد. نام آنانی که در معراج کربلا تن به خاک سپردند و به افلاک پرکشیدند، بعد از گذر قرن ها هم چنان بر تارک تاریخ می درخشد.

امروز بالا نگه داشتن پرچم عاشورا یک وظیفه و تکلیف دینی است که برای بیمه کردن انقلاب اسلامی ایران همه وظیفه داریم تا در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و انتقال به نسل های بعد کوشا باشیم تا کشور را در برابر هجمه های دشمنان مصون نگه داریم. فرهنگ ایثار و شهادت از خصوصیات بارز امام حسین (ع) و یارانش بود.

امروز این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی شیعیان جهان، مردم شهیدپرور استان خوزستان علی الخصوص خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت گفته و توفیق همگان را در کسب فیض از این ایام مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها