در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مهدی قرص‌زر» آمده است؛

حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «مهدی قرص‌زر» آمده است: همسر گراميم، شما که می‌دانيد بايد چگونه باشيد، به‌طور خلاصه و مفيد گويم آنگونه باشيد که به شما زينب‌سيرتان افتخار کنند.
کد خبر: ۴۷۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 20August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی قرص‌زر» فرمانده محور عملیاتی تیپ ۲۱ امام رضا (ع) در ۲۲ فروردین ۱۳۴۴ در مشهد متولد شد و سرانجام در ۲۳ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه «شرهانی» به فیض شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

الهی اميدوارم هست و نيستم از آن تو باشد وجودم از آن تو باشد زبانم از برای راهت سخن گويد چشمانم از برای ديدن هدف بيند و گامهايم از برای رفتن راهت برداشته شود.

الهی همانگونه که در اين راه مرا گماشتی در اين راه نيز قبولم کن.

الهی اميدوارم که مرا نيازهایی که آزمايش من موجب مردودی من است پس ترا به آن رحمتی که داری قبول بفرما نه از روی عدل خودت.

سلام بر مهدی (عج)، سلام بر آنکس که دل‌ها را می‌ربايد و عاشق می‌کند و با خود به همراه می‌برد.

سلام بر مردم، سلام بر آن کسانی که فی سبيل الله جهاد می‌کنند و بر صف آرايش شده دشمن می‌زنند (بسيج) سلام بر آن کسانی که هر چند نمی‌توانند در جبهه حضور داشته باشند اما با ايثارگری‌هایی که در شهرها می‌کنند (مادی و معنوی) که آنها نيز بر صف دشمن می‌تازند و در آخر سلام بر خانواده شهدا که اميدوارم مادر پدر و همسر مرا نيز در بين خود بپذيرند که اين خانواده سختی بسيار کشيده ناراحتی و رنج بسيار ديده و با اين حال افتخار می‌کنند.

سلام بر پدر و مادر و همسر گراميم.

عزيزانم هم اکنون که شما وصيت مرا می‌خوانيد می‌دانيد چه هستيد شما هم جزو آن ملتی هستيد که به قبول فرمايشات امام، الهی شده‌ايد پس بباليد که اين چنين هستيم.

اميدوارم هميشه در تحت توجهات و عنايت قرار گيريد و توانيد خون شهيد خود را نگاهبان باشيد خانوده عزيزم اميدوارم توانسته باشم برای شما فرزند خوبی باشم و برای اسلام مفيد هر چند که ناراحتی بسيار کشيده‌ايد اما حلالم کنيد.

مطالبی را برای آخرين بار با شما مطرح می‌کنم که اميدوارم برای هميشه مفيد باشم.

قبل از هر چيز مطيع بی‌چون و چرای اوامر امام خمينی رهبر عظيم الشأن انقلاب باشيد يعنی همان اطاعت از ولايت فقيه، ديگر اينکه اعمال مستحبی را تا جایی که می‌توانيد انجام دهيد تا مقدمه و ريسمانی بر افعال واجب شما باشد.

نماز جمعه را فراموش نکنيد، اين نماز عبادی سياسی را که يکی از نشانه‌های وحدت همين است.

من از کسانی که با اين انقلاب خوی سازش ندارند راضی نيستم مگر اينکه از کرده خويش پشيمان شوند و به دامن اسلام برگردند.

خانواده گراميم از اينکه غم و غصه سراغ شما بيايد بيم داشته باشيد، چرا که سرا غ من نيز می‌آيد، پس شاد باشيد تا من نيز ان‌شاءالله در آن دنيا راحت باشم.

پدر ارجمندم، فرزند قابلی برای شما نبودم مرا ببخشيد مادر گراميم برای شما نيز اينچنين بودم.

و اما همسر گراميم، شما که می‌دانيد بايد چگونه باشيد، بطور خلاصه و مفيد گويم آنگونه باشيد که به شما زينب‌سيرتان افتخار کنند.

الهی هنگام شهادت زبانم را به آه باز فرما بلکه با حالتی از اين دنيا بازگردم که بر زبانم نام تو بر افکارم ياد تو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار