نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مهم‌ترین اولویت‌های خوزستان را در اختیار رئیس جمهور قرار دادیم

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: پنج برنامه و محور اولویت‌دار خوزستان را در اختیار حجت‌الاسلام رئیسی گذاشته‌ایم که اگر تنها سه مورد آن‌ها اجرا شود مشکل بیکاری در استان به‌طور کامل برطرف می‌شود.
کد خبر: ۴۷۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 20August 2021

مهمترین اولویت های خوزستان را در اختیار رئیس جمهور قرار دادیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم عزاداری یادمان شهدای بین الحرمین اهواز اظهار داشت: پنج برنامه و محور اولویت‌دار خوزستان را در اختیار حجت الاسلام رییسی گذاشته‌ایم که اگر تنها سه مورد آن‌ها اجرا شود مشکل بیکاری در استان به‌طور کامل برطرف می‌شود.

وی افزود: رییس‌جمهوری جدید فعلا با وزیرهای دولت قبل در حال کار کردن است و فرصتی چهار تا پنج ماهه می‌خواهد تا آغاز به کار کنند و تحولی در کشور ایجاد شود.

موسوی فرد گفت: شنبه و یکشنبه‌های هر هفته در دفتر امام جمعه واقع در چهار راه آبادان ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر دیدار چهره به چهره با مردم دارم و مشکلات آن ها را تا حد توان حل خواهم کرد.

 امام جمعه اهواز به روایتی که انسان لحظه‌ای بیندیشد ثوابش از ۷۰ سال عبادت  بیشتر است، اشاره کرد و بیان داشت: سوال این است دسته‌ای که اهل نماز و قبله هستند، جد امام حسین (ع) را پیامبر خود می‌دانند و قرآن را کتاب آسمانی خود می‌شناسند؛ اما چه می شود که کلام امام زمان شان بر آن‌ها اثرگذار نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: سیدالشهدا صبح عاشورا به ۳۰ هزار جمعیت یزید فرمود: می‌دانید چرا سخن من بر شما تاثیر نمی‌گذارد چون  قلب شما قساوت پیدا کرده و علت آن این است که پول حرام بر سبد خانوار برده‌اید و از آن ارتزاق کردید و به حرف من امام زمان گوش نمی‌دهید.

وی با عنوان اینکه عبادت ۱۰ جز است که ۹ جز آن غذای حلال است، افزود: چند شغل است که محصول آن حرام می‌شود و گاهی انسان به گونه‌ای که خودش متوجه نشود کار حرام انجام می‌دهد به‌طور مثال در شغل باید هشت ساعت کار انجام داد؛ اما تنها ۲ تا سه ساعت کار مفید انجام می شود که این پول حرام است.

موسوی‌فرد اضافه کرد: غذای حرام کاری به انسان می‌کند که قلبش قساوت پیدا می‌کند و کلام حق را نمی پذیرد که یکی از درس‌های روز عاشورا این موضوع بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار