امام جمعه کرمانشاه:

مساجد از صدر اسلام مرکز تصمیم‌گیری و کار بوده‌ است

آیت‌الله «علما» گفت: مساجد از صدر اسلام مرکز تصمیم‌گیری و کار بوده‌ است و برهمین مبنا لازم است که مساجد را پر رونق نگه داریم.
کد خبر: ۴۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ - 20August 2021

مساجد از صدر اسلام مرکز تصمیم‌گیری و کار بوده‌ استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: چنانچه رئیس‌جمهور هم تاکید کرده‌اند، اقتصاد و سفره مردم باید رونق فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت از دوم شهریور ماه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب منتشر شد، مسیر و راهنمای بسیار خوبی برای دولت برای پیشبرد کارها است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله علما همچنین با تقدیر از هیات‌های عزاداری و سینه‌زنی در بزرگداشت عزای اباعبدالله‌الحسین در دهه نخست محرم گفت: معمولاً هیات ها توسط جوانان مدیریت می‌شود که در دهه اول محرم به بهترین شکل و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کردند.

 وی همچنین با بزرگداشت روز ۳۰ مرداد به‌عنوان روز مساجد اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام مرکز تصمیم‌گیری و کار بوده‌ است و برهمین مبنا لازم است که مساجد را پررونق نگه داریم.

امام‌جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند اظهار کرد: لازم است در این روز کارمندان متعهد تقدیر و تجلیل شوند. 

آیت‌الله علما سالروز شهادت شهید لاجوردی، شهید اندرزگو، شهید عراقی و روز صنعت دفاعی را هم گرامی‌ داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار