امام جمعه الشتر تاکید کرد؛

لزوم ایجاد امنیت همه‌جانبه برای مردم توسط دولت

حجت‌الاسلام امیدی گفت: دردولت جدید مردم باید احساس کنند که جان، مال، ناموس، فعالیت‌های اقتصادی‌شان از امنیت کامل برخوردار است و دولت باید این امنیت را ایجاد کند.
کد خبر: ۴۷۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 20August 2021

ایجاد امنیت همه جانبه برای مردم توسط دولتبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر در خطبه‌های نماز جمعه این  این شهرستان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، اظهار داشت: دوم شهریور آغاز هفته دولت است، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند لازمه یک دولت داشتن دو شاخصه اصلی یعنی عدالت محور و همه‌جانبه به فکر مردم بودن است.

وی دیگر شاخصه‌های یک دولت مناسب از نگاه رهبری را ایجاد یک محیط آرام برای مردم دانستند و افزود: در دولت جدید، مردم باید احساس کنند که جان، مال، ناموس، فعالیت‌های اقتصادی‌شان از امنیت کامل برخوردار است و دولت باید این امنیت را ایجاد کند.

امام‌جمعه الشتر با اشاره به جنگ رسانه‌ای داخلی و خارجی درباره واکسن ایرانی، عنوان کرد: تولید واکسن داخلی از همان روزهای ابتدایی با کارشکنی دولت تدبیر و امید آغاز شد و برای صدور مجوز و فعالیت‌ها حدود دو ماه کارشکنی کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان حوزه بهداشت در جهان معتقدند که کرونا تا سال ۲۰۲۷ ادامه خواهد داشت به همین دلیل برای غلبه بر این ویروس باید به فکر واکسن داخلی می‌افتادیم.

امیدی با اشاره به وعده مخبر در تولید ۵۰ میلیون دُز واکسن برکت تا شهریورماه، بیان کرد: متأسفانه برای ایجاد چنین ظرفیتی به ۲۷۹ قلم دارو و تجهیزات زیادی نیاز بود که با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند و این‌یک خیانت بزرگ به مردم از طرف کارشکنان بود.

امام‌جمعه الشتر با اشاره به مسئله جنگ طالبان در افغانستان، گفت: بعضی‌ها الآن دارند شعار می‌دهند که چرا ایران در این موضوع دخالت نمی‌کند و باید گفت این‌ها کسانی هستند که در زمان جنگ صدام و کویت می‌گفتند ما باید از صدام حمایت کنیم که در آن زمان با تیزبینی مقام معظم رهبری مواجه شدند که این امر لغو شد و عمدتاً آن افراد از طیف اصلاح‌طلب‌ها بودند.

وی علت حضور ایران در کشورهای عراق و سوریه را دعوت رسمی دولت‌هایشان از مستشاران نظامی برشمرد و بیان کرد: بر اساس قواعد بین‌المللی می‌شود این کار را انجام داد و همان‌طور که در طول هشت سال دفاع مقدس پدر بشار اسد به ایران کمک‌های فراوانی کرد.

امام‌جمعه الشتر اظهار داشت: طالبان عمدتاً پشتوی هستند و از خود مردم افغانستان هستند، از طرفی نیز اشرف غنی به شیعه و ایرانی اعتقادی نداشت و در جریان آب هیرمند گفت ما در ازای نفت به ایران آب می‌دهیم.

وی با اشاره به رشادت‌های امام علی (ع) در جنگ خیبر بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به نزدیکی یک فتح خیبر دیگر رسیده بود که متأسفانه با خیانت‌های داخلی و دشمنی جبهه استکبار روبه‌رو شد و به شهادت رسیدند، اما دشمن بداند که این امر به وقوع خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار