فرمانده انتظامی خوزستان:

برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم

سردار صالحی گفت: برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم و سند ادعای ما تقدیم سه شهید در یک ماه گذشته است.
کد خبر: ۴۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 20August 2021

برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید محمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سروان «مالک رسولی‌نیک» که در شهر الهایی اهواز برگزار شد، اظهار داشت: شهادت برادر، همکار و همرزم شهیدمان را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آحاد کارکنان نیروی انتظامی و مردم شریف، متدین و انقلابی این منطقه به خصوص خانواده معظم و معزز این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم و سند ادعای ما تقدیم سه شهید در یک ماه گذشته است.

سردار صالحی با اشاره به اینکه پدر این شهید بزرگوار رزمنده هشت سال دفاع مقدس بوده، گفت: درود و رحمت خدا بر این پدر و مادری که چنین فرزندان لایق، مومن و متدینی را تربیت و به جامعه اسلامی تقدیم کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان متذکر شد: ما همکاران این شهید در این مکان جمع شده‌ایم تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره)، به این شهید عزیز بگوییم ما راه مقدس و پرفروغ شهدا را ادامه می‌دهیم و در جهت تامین و حفظ امنیت و آسایش مردم تا پای جان ایستاده ایم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم و سند ادعای ما تقدیم سه شهید «مالک رسولی، ضرغام پرست و سجاد دالمن» در یک ماه گذشته است.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت سروان «مالک رسولی‌نیک» امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زادگاهش شهر الهایی برگزار شد.

سروان رسولی‌نیک فرمانده پاسگاه خنافره شادگان، در جریان حوادث مربوط به تنش آبی در خوزستان، دوم مردادماه هدف تیراندازی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و علی رغم تلاش‌ پزشکان، روز چهارشنبه ۲۷ مردادماه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها