رزمنده عملیات بیت المقدس:

وحدت و رهبری امام (ره) موفقیت در خرمشهر را رقم زد

یکی از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس گفت: اگر ایمان، وحدت و رهبری امام راحل (ره) نبود پیروزی ما رقم نمی‌خورد.
کد خبر: ۴۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 26May 2015

وحدت و رهبری امام (ره) موفقیت در خرمشهر را رقم زد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج و دیگر ادارات یادوارهای بهمنظور تجلیل از شهدای فتح خرمشهر و 16 شهید گلگونکفن عملیات بیتالمقدس در شهرستان درگز برگزار شد.

این یادواره با حضور امامجمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین این شهرستان و خانوادههای شهدا، جانبازان و آزادگان در محل مجتمع گلزار فرهنگی شهدای درگز باشکوه خاصی برگزار و در آن یاد و خاطره شهدای عملیات بیتالمقدس گرامی داشته شد.

سردار محمود باقر زاده فرمانده گردان شهید صادق توسلی در عملیات بیت المقدس جمعی تیپ 21 امام رضا(ع) و از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر توسط فرزندان دلاور این مرزوبوم تصریح کرد: عزت و افتخار ملت ایران به یمن خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است و دشمن امروز باید بداند در صورت تجاوز به این خاک در امان نخواهد بود.

وی همچنین با اشاره به رشادتهای شهدا در آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: اگر ایمان، وحدت و رهبری امام راحل (ره) نبود پیروزی ما رقم نمیخورد.

لازم به ذکر است قرائت وصیتنامه شهیدان آزادسازی خرمشهر و روایتگری آن ایام از زبان جانبازان و رزمندگان این عملیات از دیگر بخشهای این یادواره معنوی بود که با حضور باشکوه مردم شهیدپرور این شهرستان صورت گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار