امام‌جمعه زاوه:

امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است

امام‌جمعه زاوه گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است و تجلیل از این بزرگ‌مردان عرصه پیکار و جهاد کمترین کاری است که می‌توان در حق آنان کرد.
کد خبر: ۴۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ - 26May 2015

امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمانی این ایام مبارک با روز جانباز و پاسدار حجتالاسلام مهدی مصطفویان امامجمعه شهرستان زاوه به دیدار تنی چند از جانبازان افتخارآفرین این شهرستان رفت.

در این دیدارها امامجمعه با حضور در بیوت جانبازان حسن پابرگی، اکبر اسدیان و محمد میرزابیگی صبر و استقامت آنان را ستود.

حجتالاسلام مصطفویان در این دیدار خطاب به جانبازان سربلند و ایثارگر این روستا گفت: جانبازی در راه اسلام و انقلاب افتخاری است که نصیب شما جانبازان شده است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است و تجلیل از این بزرگمردان عرصه پیکار و جهاد کمترین کاری است که میتوان در حق آنان کرد.

در پایان این دیدارها محمود داودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاوه نیز از همسران جانبازان که با صبر و شکیبایی خود و با داشتن مشکلات جانبازی در تربیت فرزندان کوشش کردند تا آسیبهای اجتماعی کمتری داشته باشیم، نیز قدردانی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار