سرپرست سازمان اورژانس کشور مطرح کرد؛

کمبود ۸ هزار نیرو در اورژانس کشور/ رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از خدمات اورژانس تهران

صابریان با اشاره به اینکه اورژانس کشور با کمبود هشت هزار نیروی انسانی مواجه است، گفت: علی‌‌رغم کمبود نیرو با فعالیت‌های صورت گرفته مردم رضایتمندی ۹۰ درصدی نسبت به خدمات اورژانس تهران دارند.
کد خبر: ۴۷۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 21August 2021

کمبود ۸ هزار نیرو در اورژانس کشور/ رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از خدمات اورژانس تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیمان صابریان» سرپرست سازمان اورژانس کشور صبح امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر از لحاظ امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزار پیشرفت‌های خوبی داشتیم؛ همچنین در حوزه زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با تامین بودجه برای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس گفت: اقدامات نهایی بر خرید آن‌ها انجام شده و از آن‌ها برای حوادثی که دارای بیشتر از پنج مصدوم است استفاده می‌شود.

وی افزود: ۱۰۰ الی ۱۵۰ دستگاه موتور آمبولانس نیز در سراسر کشور توزیع خواهد و همچنین مقرر شده است تامین اعتبار خرید هزار دستگاه آمبولانس نیز در دستور کار قرار دارد.

صابریان با بیان اینکه سایت بالگردی بروجرد روز گذشته افتتاح شد، خاطرنشان کرد: تعداد ماموریت‌های اورژانس در پیک پنجم افزایش چشمگیری داشته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره کمبود نیروی انسانی در سازمان اورژانس اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی در اورژانس تهران بالغ بر ۵۰ درصد است و چارت این سازمان بالغ بر ۴۰ سال است بروز رسانی نشده است و این امر در حال تحقق و از طریق سازمان استخدامی این موضوع پیگیری خواهد شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در کشور هشت هزار نفر کمبود نیرو داریم، افزود: تلاش خواهیم کرد علاوه بر قرارداد خرید آمبولانس های تولید داخل مذاکراتی برای واردات انجام دهیم، نمونه اتوبوس آمبولانس تولید شده نمونه خوبی بوده است و امیدوارم روند تولید آن ادامه داشته باشد.

صابریان ادامه داد: در تمام استان تهران در بحران کرونا نیروهای اورژانس حضور داشتند و بالاترین رضایتمندی را از سیستم اورژانس تهران داشتیم که ۸۸.۹ درصد رضایت وجود داشت.

وی با بیان اینکه پاداش کرونا بین کارکنان توزیع شده است، گفت: حدود ۱۲ میلیارد تومان در اورژانس تهران توزیع شده است؛ همچنین در زمینه درمان نیز تکنیسین‌های ما مشکلی نداشته‌اند.

صابریان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی هنوز در حال فعالیت است و پشتیبانی خوبی از این طرح در زمینه انتقال بیماران به بیمارستان در حال انجام است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: از زمانی که ما به چرخه واکسیناسیون اضافه شده‌ایم سرعت افزایش داشته است و همین موضوع منجر به خلوت شدن صف‌های واکسن شده و روند خوبی در حال استمرار است.

انتهای پیام/ 361

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار