دریادار سیاری:

صنعت دفاعی کشور در معادلات منطقه و فرامنطقه اثرگذار است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: صنعت دفاعی کشور به قدرت بازدارنده در تراز نظام و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۷۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 21August 2021

دریادار سیاری روز صنعت دفاعی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی روز صنعت دفاعی را به امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمند؛ امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی را به جناب عالی، مسئولان و آحاد کارکنان پرتلاش و ولایتمدار وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سایر فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون تردید پیشرفت صنعت و توان دفاعی کشور با قطع هر نوع وابستگی و با استقلال کامل مرهون مجاهدت و تلاش بی وقفه جوانان متخصص و متعهد این مرز و بوم است که با تأسی از فرهنگ متعالی اسلام و آموزه‌های مکتب عاشورا و با تکیه بر اصل «ما می‌توانیم» و با خودباوری موجبات خودکفایی کشورمان را دستیابی به قله‌های رفیع دانش، پیشرفت و فناوری‌ها و سامانه‌های دفاعی به‌روز و در تراز مقتضیات مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام اسلامی فراهم نموده و توانسته به قدرت بازدارنده در تراز نظام تبدیل شود و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه دست یابد.

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه صنعت دفاعی کشور، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار