نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خبر داد؛

تأسیس بیمارستان توسط فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خارگ

«صفایی بوشهری» از ساخت بیمارستان در خارگ با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک بیمارستان در خارگ تأسیس می‌کند.
کد خبر: ۴۷۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ - 21August 2021

تأسیس منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک بیمارستان در خارگبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در نشست قرارگاه حمایت از درمان بیماران کرونا همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در رسیدگی جهادی به مشکلات درمانی بیماران کرونایی را ستود و اظهار داشت: با راه‌اندازی قرارگاه مردمی در حمایت از درمان بیماران کرونایی خدمات قابل توجهی به جامعه هدف عرضه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، خدمات مدافعان سلامت در بخش‌های پزشکی، پرستاری و کمک پرستاری را درخور تحسین دانست و گفت: شورای راهبردی شرکت‌های صنایع پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی، سپاه شهرستان‌های جنوبی، ائمه جمعه، روحانیون، مراکز بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی خدمات قابل توجهی در عرصه مقابله با کرونا عرضه کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر باتأکید بر ادامه فعالیت‌ها برای تسریع در رسیدگی به بیماران کرونایی و تزریق واکسن تصریح کرد: 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر نیاز به کمک و خدمات‌رسانی ویژه دارد که توسعه زیرساخت‌های درمانی و تأمین دارو و تجهیزات باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره خارگ تصریح کرد: علاوه بر درمانگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی، ارائه خدمات بیمارستان‌های مربوط به شرکت‌های نفتی از جمله پایانه نفتی به مردم ساکن در خارگ در بخش بیماری کرونایی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری از ساخت بیمارستان در خارگ با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک بیمارستان در خارگ تأسیس می‌کند که تأمین زمین برای تحقق این مهم باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جنوب استان را یک ضرورت دانست و افزود: در این راستا تمام مصلا و مراکز حوزه علمیه شهرها در اختیار خدمات‌رسانی به عرصه کرونا اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار