رئیس سازمان بسیج رسانه:

بسیج رسانه به دنبال امیدبخشی در جامعه است

بصیری گفت: بیش از هر چیز به دنبال امیدبخشی هستیم که در این راستا شیوه‌نامه‌های مختلفی نیز داریم که به استان‌ها ارسال می‌کنیم تا رسانه‌ها مراقب ظرفیت‌های نظام باشند و به اسم افشاگری و صدای مردم بودن در زمین دشمن حرکت نکنند.
کد خبر: ۴۷۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 21August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار داشت: بسیج رسانه از سال ۹۱ شروع به کار کرده و ۱۵ هزار نفر تا کنون جذب شده‌اند که کمک بسیار بزرگی برای نشر و گسترش موضوعات مختلف بوده و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد.

بصیری افزود: افزون بر ۱۶ تا ۱۷ میلیون نفر بیننده را در کانال های مختلف می‌توانیم پوشش دهیم و خود بسیج رسانه نیز کانال‌هایی از یک میلیون نفر تا پایین‌تر عضو دارد که محتوا و تولیدات در آنها نشر داده می‌شوند.

وی با بیان این که در بسیج رسانه نگاه به خط و خطوط سیاسی نمی‌کنیم، گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب را نیز پوشش می دهیم و خبرنگارانی که به نظام و انقلاب کمک می‌کنند از نظر ما بسیجی هستند.

بصیری به اقدامات بسیج رسانه در مواقع سخت و بحران‌ها اشاره کرد و متذکر شد: در جریان کرونا و اواخر سال ۹۸ تعداد ۱۰ هزار بسته بهداشتی در آن روزهای سخت که کمبود الکل در کشور داشتیم، توزیع کردیم و در ادامه و به صورت گسترده بسته‌های معیشتی در بین اهالی رسانه توزیع شد.

وی با بیان اینکه سرعت انتشار اخبار و توان انتشار ما بسیار خوب است، تصریح کرد: بیش از آنکه تولید داشته باشیم، شبکه توزیع داریم و تولیدات خوب و اثرگذار دیگران را در شبکه گسترده توزیع خود نشر می‌دهیم و اگر کسانی محتوای خوبی داشته باشند حاضر به توزیع آن هستیم تا مسائل ملی بهتر پیگیری شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: بیش از هر چیز به دنبال امیدبخشی هستیم که در این راستا شیوه‌نامه‌های مختلفی نیز داریم که برای استان‌های خود ارسال می‌کنیم تا رسانه‌ها مراقب ظرفیت‌های نظام باشند و به اسم افشاگری و صدای مردم بودن در زمین دشمن حرکت نکنند.

وی بیان کرد: جشنواره‌های مختلفی مانند جشنواره ابوذر داریم که سالانه ۱۵ تا ۲۰ هزار اثر به این جشنواره ارسال می شود که یک رکورد در کشور محسوب می شود و آنها را در استان‌های مختلف جمع‌آوری می‌کنیم و یک جشن نسبتا باشکوهی برگزار می‌شود.

بصیری گفت: بازدید اهالی رسانه از دستاوردهای نظام را داریم که تفاوت‌ها را ببینند، ضمن اینکه کلاس‌ها و نشست‌های آموزشی آنلاین برگزار می‌کنیم و سال گذشته یک میلیون نفر ساعت آموزش داشتیم در قالب اینکه در برابر ترفندهای دشمن مراقبت شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در رسانه وجود داشته، موضوع اخلاق در رسانه است که از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه درخواست می‌کنیم تا در این زمینه به کمک حوزه رسانه آمده و اخلاق در رسانه را تغییر دهیم، متاسفانه در فقه رسانه عقب هستیم از ائمه جمعه می‌خواهیم که پای کار باشند و حلقه ارتباطی برقرار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار