فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

همه بسیجیان خادم در طرح شهید سلیمانی، داوطلبانه خدمت می‌کنند

سردار شاهوارپور گفت: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی به صورت داوطلب حضور پیدا کرده‌اند و شایسته نیست از هزینه شخصی برای تهیه وسایل مورد نیاز استفاده کنند چراکه قرار بود بخشی از امکانات توسط دستگاه‌ها تهیه شده و در اختیار آنها قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ - 21August 2021

همه بسیجیان طرح شهید سلیمانی، داوطلبانه خدمت می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه نشست با مسوولان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کارون در خصوص آخرین روند اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان با جدیت ادامه دارد و طرح شهید سلیمانی نیز تاکنون موفق بوده و همکاری مجموعه بهداشت و درمان با نیرو‌های سپاه و بسیج مطلوب بوده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط و بافت خاص شهرستان کارون برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید سلیمانی در این منطقه، نشستی با حضور مسئولان و مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد که اولویت کار را واکسیناسیون افراد در معرض خطر قرار دادیم.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تلاش‌ها در بخش رهگیری بیماران کرونایی مضاعف شده و به ازای هر یک نفر مبتلا به کرونا، سقف تست به ۱۰ نفر افزایش یابد تا تمهید لازم برای مراقبت‌ها بهتر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون یکی از موضوعات مهم است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، گفت: تعدادی از افراد بالای ۶۰ سال در این شهرستان به دلیل بافت فرسوده این منطقه شرایط لازم برای حضور در مراکز درمانی را ندارند لذا قرار شد گروه‌هایی به صورت حضوری برای واکسیناسیون اعزام شوند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور خبر داد: بیش از ۸۰ درصد فوتی‌ها در این منطقه افراد بالای ۶۰ سال هستند به همین دلیل با همکاری مجموعه بهداشت و درمان در تلاش هستیم، با واکسیناسون این رده سنی، فوتی‌ها را به حداقل برسانیم.

وی همچنین بر همکاری بیشتر دستگاه‌ها با متولیان طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: بسیجیان در این طرح به صورت داوطلب حضور پیدا کرده‌اند و شایسته نیست از هزینه شخصی برای تهیه وسایل مورد نیاز استفاده کنند؛ قرار بود بخشی از امکانات توسط دستگاه‌ها تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در بخش‌هایی همکاری خوب بوده، اما در بخش‌هایی نیز هیچ همکاری صورت نگرفته متذکر شد: امکانات مجموعه بهداشت و درمان محدود است و بسیجیان در طرح شهید سلیمانی در بخش خودرویی، تجهیزات، تغذیه، وسایل همراه و تهیه ماسک به حمایت دستگاه‌ها نیاز دارند که هنوز دستگاه‌ها به تعهد خود عمل نکرده اند که گزارش این موارد را به ستاد استانی مدیریت کرونا انتقال می‌دهیم تا بررسی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار