تقدیر سردار «کارگر» از مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم+ تصاویر

مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به‌دلیل چاپ ۶۳ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در سال ۱۳۹۹ توسط این اداره‌کل، مورد تقدیر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت.
کد خبر: ۴۷۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ - 22August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به لحاظ چاپ ۶۳ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در سال ۱۳۹۹، جزو سه استان برتر کشور در این حوزه شد.

بر همین اساس، «وحید رسولی» مدیر ادبیات این اداره‌کل، با اعطای لوحی از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.

در لوح تقدیر سردار کارگر آمده است: «تولید هنر و ادبیات مقاومت و پایداری که آمیخته به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های والای اسلامی باشد، توفیقی است که خداوند نصیب انسان‌های انقلابی و خوش‌فکر در جامعه می‌نماید.

با احترام بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه جنابعالی در تولید و نشر متون دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ که موفق به کسب رتبه سوم در تولید کتاب‌های مکتوب در بین استان‌ها شده‌اید، تشکر و قدردانی می‌شود.

امید است در پرتو ایزد منان و تحت توجهات جضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق باشید».

لوح مزبور امروز در حاشیه بازدید سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، به «وحید رسولی» اعطا شد.

اعطای لوح تقدیر سردار «کارگر» به مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم+تصاویر

اعطای لوح تقدیر سردار «کارگر» به مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم+تصاویر

اعطای لوح تقدیر سردار «کارگر» به مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار