رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

اقتدار نظامی ایران تهدیدکننده هیچ کشوری نیست

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست؛ بلکه برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.
کد خبر: ۴۷۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 22August 2021

اقتدار نظامی ایران تهدیدکننده هیچ کشوری نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی اظهار داشت: ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک می‌گویم و دست و بازوی توانمند آنان را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار هستند، افزود: اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست؛ بلکه برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همچنین تأکید کرد: باید قوی بشویم تا دشمن تهدید نکند، باید قوی بشویم تا نظام سلطه خواسته‌های نامشروع خود را به ما تحمیل نکند.

وی افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد در اجرای اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پایان گفت: سلام و درود خدا بر هزار شهید صنعت دفاعی کشور به‌ویژه شهیدان چمران، نامجو، فکوری و دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده که در مسیر ارتقاء اقتدار دفاعی و نظامی کشور جان خود را فدای جانان کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها