مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع):

شجره طیبه بسیج از دل مساجد روییده است

حجت‌الاسلام «دهفولی» گفت: شجره طیبه بسیج از دل مساجد روییده و پایگاه‌های بسیج مساجد با حضور گرم میلیون‌ها انسان مؤمن و فداکار مرکز تلاش و مجاهدت مخلصانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۴۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 22August 2021

شجره طیبه بسیج از دل مساجد روییده استحجت‌الاسلام «امید دهفولی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج با اشاره به روز جهانی مسجد اظهار داشت: مسجد در درجه اول جزو نهادهای دینی جامعه اسلامی به شمار می‌رود که شعائر دینی و آداب مذهبی در آن اقامه شده و دین خدا به‌صورت دائمی از سوی پیروان در مساجد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی عنوان کرد: هدف از نام‌گذاری روز جهانی مسجد ارائه الگوی مناسب برای بزرگداشت، تبیین مطالبات و نیازها، مرور وضعیت گذشته و حال، بررسی نقش مساجد در تعامل بین دین و دولت و نیز معرفی و قدردانی از ائمه جماعات موفق است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج افزود: در این روز تبیین قداست و عظمت، تکریم نیروهای فعال در مساجد، توجه به آبادانی معنوی و فیزیکی، تلاش برای بهبود محتوای فرهنگی و ایجاد هماهنگی بین متولیان دینی مکان‌های شریف موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: امام راحل بارها بر اهمیت اجتماع و حضور فعال در مساجد تأکید داشته و آن ‏را موجب تقویت اسلام و نظام‏ دانسته‌اند و مساجد را مرکز جنبش‏ها و حرکت‏هاى اسلامى معرفى کرده و فرموده‌اند: «ای ملّت، مسجدهای خودتان را حفظ کنید. بروید به مسجد تا این نهضت به ثمر برسد و مملکت شما نجات پیدا کند.»

حجت‌الاسلام دهفولی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور جوانان در مساجد، خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج از دل مساجد روییده و پایگاه‌های بسیج مساجد با حضور گرم میلیون‌ها انسان مؤمن و فداکار مرکز تلاش و مجاهدت مخلصانه در همه عرصه‌ها برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار