به‌منظور ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

ارتقاء همکاری مؤسسه نشر آثار امام خمینی (ره) با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم

همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در زمینه ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت ارتقاء می‌یابد.
کد خبر: ۴۷۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 22August 2021

ارتقاء همکاری موسسه تنظیم و نشر امام خمینی (ره) با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «عباس کمساری» قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در قم، امروز (یک‌شنبه) با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات این مجموعه قرار گرفت.

در این بازدید، حجت‌الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تشریح ساختار و سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان را در واقع هدیه ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به مردم قم خواند.

وی افزود: این موزه علاوه‌بر چینش محتوایی دفاع مقدس، دربرگیرنده گنجینه ارزشمند آثار انقلاب اسلامی نیز خواهد بود و در افقی نه‌چندان دور، شاهد موزه‌آرایی درخور فرهنگ عاشورایی انقلاب و هشت سال شور و حماسه و نیز تبیین واژگان ارزشی نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهیم بود.

لقمان‌پور همچنین راه‌اندازی دو رشته دانشگاهی کاردانی فرهنگی- امور موزه و کارشناسی روایتگری دفاع مقدس را از اقدامات این اداره‌کل در بعد علمی خواند و افزود: ان‌شاءالله با همکاری‌های روزافزون، شاهد رونق بیش از پیش بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت در مجموعه موزه باشیم.

حجت‌الاسلام «عباس کمساری» نیز با اشاره به غنای آرشیو ثبت و ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، عنوان کرد: تاریخ شفاهی غالب افرادی که در انقلاب و دفاع مقدس نقش داشته‌اند، می‌تواند زمینه همکاری مشترک و موثری در این زمینه باشد.

وی با ابراز خرسندی از وجود روحیه انقلابی، جهادی و پیشرو در مدیریت مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، بر ارتقاء همکاری‌های مشترک در زمینه حفظ، نشر و ترویج آثار گران‌بهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان قم تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها