رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

پیوند با اصحاب قدرت و ثروت آفت رسانه است

بصیری نگاه حزبی و جناحی در بین خبرنگاران را مطرود دانست و گفت: پیوند با اصحاب قدرت و ثروت برای رسانه آفت است.
کد خبر: ۴۷۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ - 22August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی رئیس بسیج  رسانه کشور با هیئت اندیشه‌ورز  و نخبگان رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در محل سالن اقشار سپاه فتح استان برگزار شد.

«مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه در این نشست اظهار داشت: باید با همکاری بسیج رسانه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات این استان مطالبات خبرنگاران آسیب‌شناسی و پیگیری شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر ضرورت حمایت از اصحاب رسانه، افزود: بسیج رسانه برای پویایی رسانه‌ها و‌ نهادینه کردن اخلاق در کار حرفه‌ای خبرنگاران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بصیری ایجاد نظام صنفی جامع برای حمایت از اصحاب رسانه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در جامعه پزشکی در صورت هرگونه تخلف و قصور، سازمان نظام پزشکی با متخلف برخورد می‌کند و حتی در برخی مواقع پروانه صادرشده نیز باطل می‌شود، اما گاهی خبرنگاران خطاکار فقط مبلغی جریمه می‌شوند و در واقع خطای این افراد، همه جامعه خبرنگاران را بدنام می‌کند.

وی ابراز کرد: مدیران باید با هدف رفع مشکلات و بهبود وضعیت، مشکلات را با اصحاب رسانه در میان بگذارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور نگاه حزبی و جناحی در بین خبرنگاران را مطرود دانست و متذکر شد: پیوند با اصحاب قدرت و ثروت برای رسانه آفت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار