فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

احیای مجدد طرح «شهید سلیمانی» نیازمند همدلی است

سرهنگ «جنیدی» گفت: در احیای مجدد طرح شهید سلیمانی همه مسئولین باید ید واحد شوند و به‌‌صورت جبهه‌ای عمل کنند.
کد خبر: ۴۷۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 22August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از برسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» در جلسه بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی شهرستان بردسکن در مقابله با کرونا که امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی برگزار شد، اظهار داشت: در طرح جهاد ملی مقابله با کرونا همه اقشار و مسئولین باید ایفای نقش کنند.

فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه دستور فرمانده کل سپاه پاسداران قرار دادن تمام امکانات سپاه و بسیج در اختیار شبکه بهداشت است، افزود: در احیای مجدد طرح شهید سلیمانی همه مسئولان باید واحد شوند و به‌صورت جبهه‌ای عمل کنند.

جنیدی با اشاره به هدف طرح شهید سلیمانی گفت: سه هدف نظارتی، مراقبتی و حمایتی در دستورالعمل طرح شهید سلیمانی است که فرماندهان حوزه‌های بسیج در سطح شهرستان باید آن را مورد توجه قرار دهند.

احیای مجدد طرح «شهید سلیمانی» نیازمند همدلی است

وی افزود: تمامی تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر جهت تذکر لسانی در همه محلات باید فعال شود، لذا استفاده از ظرفیت‌ بسیج محلات جهت تحقق این مهم یک ضرورت است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: تیم‌های بیماریابی و تذکر لسانی و همچنین تجهیزات سپاه و بسیج جهت مقابله با موج پنجم کرونا در خدمت شبکه بهداشت است، لذا بی‌توجهی به کرونا و تست مثبت آن باعث می‌شود فراگیری بیشتر این ویروس می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در شرایط کنونی و شیوع موج پنجم ویروس منحوس کرونا، اولویت مسئولین باید سلامت مردم باشد.

سپاه پاسداران در مقابله با کرونا خوش درخشیده است

معاون فرماندار بردسکن نیز در این نشست بیان داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خدمت سپاه، شبکه بهداشت و طرح شهید سلیمانی هستند.

مهدی عاشوری‌فر در ادامه ضمن قدردانی از کادر درمان، سپاه و بسیج که از آغاز شیوع ویروس کرونا پای کار بودند، گفت: در حوزه اجرایی، تمام ساختارهای اداری این آمادگی را دارند تا در اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری لازم را داشته باشند.

احیای مجدد طرح «شهید سلیمانی» نیازمند همدلی است

وی افزود: در مقابله با ویروس کرونا هر آنچه که در توان داریم و نیاز به هماهنگی باشد دریغ نخواهیم کرد. خوشبختانه هر زمان که سپاه و بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی پای کار آمدند نتیجه رضایتمند بوده است.

عاشوری‌فر با بیان اینکه عادی‌انگاری نتایج منفی و جبران‌ناپذیری را به‌همراه خواهد داشت، افزود: درب ورودی اداراتی که مراجعات بیشتری دارند ایستگاه سلامت راه‌اندازی خواهد شد تا به افراد فاقد ماسک، تذکر لسانی داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار