مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بالاترین درجه، سربازی ولایت و خادمی ملت است

سردار مرادحاجتی گفت: یقین دارم که بهترین و بالاترین درجه، سربازی ولایت و خادمی ملت است.
کد خبر: ۴۷۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ - 23August 2021

بالاترین درجه، سربازی ولایت و خادمی ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «احمد کریمی» معاون نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ پاسدار «سعید فرجیان زاده» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و سرتیپ دوم پاسدار «علی حسین پازدار» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با ارسال پیام‌هایی به سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تبریک ارتقای درجه سردار مرادحاجتی به سرتیپ دومی، برای وی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کردند.

سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز در پاسخ به پیام های دریافتی، اظهار داشت: یقین دارم که بهترین و بالاترین درجه، سربازی ولایت و خادمی ملت است.

وی افزود: از همه فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس یگان های مختلف و اقشار مختلف مردم که طی این مدت این سرباز را مورد لطف و عنایت خویش قرار داده و به طرق مختلف پیام‌های ارزشمندی را ارسال کردند، تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانم در این جایگاه خادم خوبی برای حوزه دفاع مقدس باشم.

سردار مرادحاجتی گفت: این درجه ها و رتبه ها به صورت فیزیکی، پارچه‌ای بیش نیستند اما از لحاظ معنوی از آنجا اهمیت دارند و ارزشمندند که امضا و تائید مقام عظمای ولایت پای حکم آن‌ها نقش بسته است و این امر رسالت ما را برای سربازی بهتر در رکاب ولایت فقیه و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم بیشتر می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: اتفاقات پیچیده‌ای افتاد تا من در این جایگاه قرار بگیرم و امروز به یقین رسیدم که آمدنم به بنیادی که متولی حوزه دفاع مقدس است تنها خواست و اراده خود شهدا بود و اینک بیش از پیش متوجه اهمیت این جایگاه هستم و انجام اموراتی که به شدت هم مورد عنایت و توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و امیدوارم با دعای خیر خانواده معظم شهدا بتوانم در این حوزه روسفید باشم.

وی اهمیت این حوزه به خصوص در پایتخت دفاع مقدس را دوچندان دانست و متذکر شد: دفاع مقدس در خوزستان یعنی مخاطب 80 میلیونی داشتن چرا که این جغرافیا افتخار میزبانی از رزمندگان و خانواده‌های ایثارگر سراسر کشور را در 8 سال دفاع مقدس داشت و باید به همه حماسه‌های آن ها در این خاک بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار