شهید شجاع‌الدین قیصری: در مقابل سختی‌ها مقاوم باشید

شهید شجاع‌الدین قیصری در وصیت‎‌نامه خود آورده است: عزیزان با تمام وجود گوش به‌فرمان امام باشید و در مقابل سختی‌ها مقاومت کنید که همه سختی‌ها امتحان الهی است.
کد خبر: ۴۷۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ - 23August 2021

شهید شجاع‌الدین قیصری: در مقابل سختی‌ها مقاوم باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‎‌نامه شهید شجاع‌الدین قیصری

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر امام زمان عج و نایب بر حقش امام امت و با سلام بر تمام پدران و مادرانی که فرزندان خود را پشتوانه این انقلاب و این جنگ تحمیلی کرده‌اند و با سلام و درود بر رزمندگان پرتوان اسلام و بر روحانیت پیرو خط امام.

طبق گفته قران ما باید با تمام نیرو علیه ظلم و کفر بجنگیم و یک لحظه فرصت تجهیز نیرو به دشمن ندهیم و تنها چیزی که می‌تواند این نیرو را در انسان به وجود آورد این است که انسان اول خودش را بشناسد که کیست و چه کاره است و اگر انسان خود را شناخت خدای خود را بهتر می‌شناسد؛ زمانی که خدای خود را شناخت و ایمان کامل به خدا داشته باشد می‌تواند به جبهه برود انسانی که یقین به خدا و روز قیامت داشته باشد علیه کفر می‌جنگد تا اینکه به پیروزی برسد یا به درجه رفیع شهادت نائل آید.

تنها قصد من از رفتن به جبهه توجه به گفته‌های رهبر عزیز انقلاب بود که فرمودند هرکس می‌تواند باید به جبهه برود، آن زندگی که انسان زنده باشد و زیر بار ستم دشمنان کافر برود آن عین مرگ است و آن مرگی که انسان در راه غلبه بر دشمن بمیرد زندگی حقیقی است پس ما باید زیر بار ستم دشمنان اسلام نرویم و مقاومت کنیم.

عزیزان با تمام وجود گوش به‌فرمان امام باشید و در مقابل سختی‌ها مقاومت کنید که همه این‌ها امتحان الهی است.

پدر عزیزم در شهادتم مانند امام حسین باش که علی‌اکبرش را از دست داد و مادرم در شهادتم مانند ام‌البنین باش که ابوالفضل العباس و چند فرزند دیگرش را در راه خدا داد. خواهرم در مرگم مانند زینب مقاومت کن و همیشه حجاب خود را رعایت کن و در مرگم سیاه نپوشید و اگر گریه کردید به خاطر رضای خدا و امام حسین و یارانش گریه کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار