توسط هیئت «شاهزاده علی اکبر (ع) کوی کاشانی» یزد صورت گرفت؛

کمک ۲۱۰ میلیون ریالی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

هیئت عزادارن حسینی «شاهزاده علی اکبر (ع) کوی کاشانی» یزد با اهدای مبلغ ۲۱ میلیون تومان به پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پیوست.
کد خبر: ۴۷۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 23August 2021

کمک ۲۱۰ میلیون ریالی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، هیئت عزادارن حسینی «شاهزاده علی اکبر (ع) کوی کاشانی» یزد با اهدای مبلغ ۲۱ میلیون تومان به پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پیوست.

«وحید عاشق مدینه» یکی از اعضای هیئت امنای این هیئت عزاداری، با حضور در دفتر ستاد دیه استان مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این استان اهدا و با این کمک به پویش هر هیئت آزادی یک زندانی پیوست.

«رضا جعفری نسب» مسئول این هیئت عزاداری نیز گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه در سال جاری، این هیئت برای صیانت از جان سینه‌زنان و مردم شریف استان به شیوه‌ دسته‌روی و سنتی عزاداری نکرده و هزینه‌های نذورات هیئت را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد. 

طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» طرحی از سوی ستاد دیه استان یزد، با همکاری شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان یزد است که با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و با مشارکت شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و صدا و سیمای مرکز استان در ایام محرم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها