پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز پزشک

سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت اول شهریور سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ - 23August 2021

پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز پزشکبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت اول شهریور سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: روز پزشک روز تقدیر از طبیبان سرزمین مهربان من است که در روز‌های سخت هجوم بیماری با سعه صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق با پشتوانه‌ای قوی از دانش روز و فراتر از همت، حمیت، تلاش و کوشش با عنایت به شرایط سخت موجود در کنار سایر عزیزان با ظرافت و دقت نظر نسبت به مراقبت، پرستاری و رسیدگی از تک تک بیماران با جان و دل اهتمام می‌ورزند.

اینکه هوشیارانه و در نهایت فرهیختگی، مرحمی بر آلام بیماران و همراهان آنان می‌شوید، مایه دلگرمی، مباهات و مزید امتنان و قدردانی است.

در این روز گرامی که به پاس مجاهدت‌های شبانه روزی شما عزیزان روز بزرگداشت مقام پزشک نامگذاری شده است در کمال ادب و ارادت بهترین قدردانی‌ها را محضر گرامی شما بزرگواران تقدیم می‌کنم. گوارا باد بر شما عزیزان در‌های گشوده قلب مهربان مردم سرزمین من و رحمت بی‌بدیل خداوند تبارک و تعالی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها