مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران:

یادواره شهدای کارمند استان مازندران برگزار می‌شود

سرهنگ «شعبانی» گفت: یادواره شهدای کارمند استان مازندران ششم شهریور بصورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ - 23August 2021

یادواره شهدای کارمند استان مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان، مقابله با مفاسد اقتصادی، اداری و مفاسد شبکه‌ای و عرصه‌های نقش آفرین بسیج برای کارآمدی نظام را عرصه‌های فعالیت این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: در شرایط کرونایی کارمندان بابد با روحیه بسیجی و جهادی فعالیت کنند و پاسخگو باشند.

وی افزود: میز ما میز خدمت است و باید شیفته مردم باشیم و برای رفع و رجوع کار مردم قدم برداریم چرا که تکریم انسان وظیفه تک تک ماست.

شعبانی با بیان اینکه اگر در هر اداره‌ای ندای بسیج طنین انداز شود موفقیت سازمانی و سلامت اداری اش بیشتر می‌شود، گفت: الگو‌های موفقی مانند شهید چمران باید معرفی شوند.

این مسئول با بیان اینکه رفع مشکلات نیازمند روحیه میدانی و جهادی است، افزود: کسی که نظام و انقلاب و قانون جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد بسیجی است و بسیج ما قویترین بسیج در دنیا است.

شعبانی «دولت اسلامی خدمت انقلابی» را شعار هفته بسیج کارمندی عنوان کرد و افزود: شعار‌ها مثل پرچم‌ها سمبل و نماد هستند و خدمت باید خدمت انقلابی باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص ملی سال سردار «محمود امان اللهی» و شهید شاخص استان سردار شهید «علیرضا نوری» گفت: بسیج ادارات هم همزمانی با انقلاب دارد و اصناف و بازار در دفاع مقدس میدان‌دار بودند و نیرو‌های انقلابی هم در جنگ و هم در انقلاب نقش آفرین بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج ادارات در دهه ۹۰ شکل گرفت شمار شهدای منتسب به کارمند را حدود ۲۰۰ شهید اعلام کرد و ادامه داد: ما در جنگ شهیدانی مثل سردار «علیرضا نوری» تقدیم کردیم و نشان دهنده این است که مسئولین ما میدان‌دار بودند و امروز نیازمند همان مدیر و کارمند در جبهه تهدید نرم، تهدید تحریم و تهدید‌های پیش رو هستیم که در کار و وقت ایثار داشته باشند و با رسالت جهادی خود مشکل جامعه را حل کند.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های هفته بسیج کارمندی عناوین برنامه‌ها را ۸ عنوان و ۳۰۰ فعالیت برنامه‌ای ذکر کرد و گفت: برگزاری ۵ یادواره شهدای مجازی، ۴۷ میز خدمت، حدود ۱۰۰۰ کمک مومنانه، حدود ۵۰ نشست بصیرتی، ۸ مسابقه ورزشی، عطرافشانی ۲۳ گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و نذر خون توسط کارمندان از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی همچنین رزمایش شهید عباسپور، رزمایش طرح شهید خناری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای کارمند، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و دیدار با استاندار از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها