پیام تبریک امیر «نجاتی» به مناسبت هفته دولت؛

هفته دولت یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 24August 2021

هفته دولت یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفته دولت فرصت مغتنمی را فراهم آورده است تا با بازخوانی رویکردها و کارکردهای دولت در عرصه‌های گوناگون دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی تبیین شود.

بی‌شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشور است‌. گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه‌های مختلف به ویژه در حیطه سلامت، علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.

هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از‌خود‌گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر‌، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار