استاندار البرز:

هفته دولت یادآور خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» است

«شهبازی» گفت: هفته دولت احیاکننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان «رجایی و باهنر» فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام در عرصه‌های گوناگون است.
کد خبر: ۴۷۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 24August 2021

هفته دولت یادآور خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت، شهیدان «رجایی و باهنر» فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به مجموعه خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«هفته دولت احیاکننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان «رجایی و باهنر» فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام در عرصه‌های گوناگون است.

بدون شک اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط دولتمردان مرهون تلاش صادقانه خدمتگزاران مردم با مدیریت جهادی در دولتی قدرتمند و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شد، فرصت مغتنمی است تا به تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گران‌قدر دولت در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان به‌ویژه کارگزاران دولت در استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون آن‌ها را از درگاه خداوند منان مسألت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار