معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه سپاه البرز:

خدمت‌رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح است

حجت‌الاسلام «رسولی» با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح است، گفت: مجموعه سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل کرونا در کنار ملت ایران و کادر درمان خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 24August 2021

خدمت‌رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «سید احمد رسولی» معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه استان البرز امروز در جمع فرماندهان و مدیران سپاه این استان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه کوفه یک شهر شیعی بود که دوران امامت امیرالمؤمنین (ع) را درک کرده بود، اما به انحراف کشیده شد.

وی عنوان کرد: زمانی که جامعه با تراز مادیات سنجیده شود و از معنویت دور شویم و از شهوات پیروی کنیم، آن جامعه به انحراف کشیده می‌شود. این شهوت فقط در التذاذ نفس نیست بلکه شهوت مادیات، قدرت، شهرت و... نیز هست.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه استان البرز دنیاگرایی به نام دین را آفت جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: اگر ارزش‌ها در جامعه تغییر کنند، بی‌ارزش‌ها بر جامعه مسلط می‌شوند و فرزند رسول خدا (ص) در آن جامعه در غربت می‌ماند و به شهادت می‌رسد.

حجت‌الاسلام رسولی ضمن قدردانی از نقش‌آفرینی پاسداران و بسیجیان در مهار کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی، بسیجیان را سربازان ولایت و نقش آنان را در جهاد علیه کرونا پررنگ برشمرد و گفت: ولایی بودن در این برهه از زمان یعنی در خدمت مردم بودن که سربازان ولایت این را سند افتخار خود می‌دانند.

وی بیان داشت: اکنون کشور در مرحله‌ای حساس قرار دارد و بیماری کرونا همچنان می‌تازد. مجموعه سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل این بیماری در کنار ملت ایران و کادر درمان خواهد بود. خدمت‌رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار