مدیرکل بنیاد شهید البرز:

پیام شهدای دولت، حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب است

«رستمیان» گفت: پیام شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر که در عین مظلومیت به شهادت رسیدند، حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب است.
کد خبر: ۴۷۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 24August 2021

پیام شهدای دولت، حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، هفته دولت را یادآور رشادت‌های شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت دانست و اظهار داشت: پیام شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر که در عین مظلومیت به شهادت رسیدند، حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسطوره‌های تلاش، سازندگی، مقاومت و ادامه‌دهندگان تفکر امام خمینی (ره) بودند که همانند بهشتی‌ها و مطهری‌ها در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند. ترسيم نمایی دقيق از زندگی و دولت شهيدان رجايی و باهنر، می‌تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد. این دو شهید اسوه‌های خدمتگزاری، تواضع و اخلاص هستند که کشور به وجود آن‌ها افتخار می‌کند.

رستمیان مطرح کرد: همه همت شهیدان باهنر و رجایی بر رفع مشکلات ملت، پیشرفت کشور، بهره‌گیری از نیروهای جوان، رسیدگی به مستمندان و محرومان و هزاران کار ناگفته است. این دو شهید والامقام امروز بهترین الگو برای مسئولان کشور هستند تا آنان دلسوزانه و خالصانه به مردم به‌ویژه ایثارگران خدمت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امنیت و پیشرفت امروز کشور را مرهون فداکاری و ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران دانست و بیان داشت: شهدای دولت مظلومانه پر کشیدند. امروز ما باید راه این بزرگ‌مردان را ادامه دهیم؛ راه شهیدانی همچون شهدای دولت خدمت خالصانه به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار