یادداشت/‌

ترویج گفتمان شهید «رجایی‌ام آرزوست» در هفته دولت

در هفته دولت هر جا قرار است طرحی افتتاح شود، باید گفتمان شهید «رجایی‌ام آرزوست» ترویج شود تا همه حاضران بدانند که چه الگویی مدنظر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 24August 2021

در هفته دولت هرجا قرار است طرحی افتتاح شود، باید گفتمان شهید رجایی ام آرزوست، غالب شودگروه استان‌های دفاع‌پرس - احمد ملاشاهی؛ در هفته دولت طبق روال، طرح‌هایی افتتاح و برنامه‌های اجرا می‌شود، اما کشور ما برای جهش در عمران و آبادی به چیزی نیاز دارد که سرچشمه هر خدمت و همتی باشد و آن چیزی نیست جز روحیه همان کسانی که این هفته بخاطر آنها، هفته دولت گذاشته شده است‌.

شهیدان رجایی باهنر چگونه بودند، همان ویژگی‌ها، معیار ما برای انتخاب نیروها، مبنای تشویق، شاخص پست دادن و انتخاب مدیر و نماینده باشد.

وقتی شهیدان رجایی و باهنر ساده زیست بودند ما را چه کار با مدیریت اشرافی، وقتی آنها انقلابی و اهل کار جهادی بودند ما را چه کار به اهل سکون و محافظه کار، وقتی شهید رجایی اهل تقوا بود ما چرا در پی کسانی باشیم که می‌گویند خدا را از دنیای سیاست و حکومت کنار بزنیم و در سیاست خداپرست نباشیم!

وقتی شهیدان رجایی باهنر شب و روزشان درپی یافتن راه حل های تازه برای مشکلات بودند ما را چه کار با افرادی که سلطان بی‌خیالی‌اند و نهایت اعتبار مدیریتی‌شان به اعتبارات بند است. بودجه بود، کاری نیمه کاره می‌کنند و اگر نبود، در میدان نیستند.

در هفته دولت هرجا قرار است طرحی افتتاح شود، باید گفتمان شهید «رجایی‌ام آرزوست»، ترویج شود تا همه حاضران بدانند که چه الگویی مدنظر انقلاب اسلامی است. چه آنهایی که این مدل را گم کردند و چه آنهایی که به دنبال مدل های بیگانه اند، بدانند مردم ما مدیری از جنس شهید رجایی و باهنر می خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار