امیر حاجیلو:

توان بازدارندگی نیروهای مسلح قدرت منطقه‌ای ایران را مضاعف کرده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش گفت: قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان اقتدار منطقه‌ای ایران را مضاعف کرده است.
کد خبر: ۴۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 24August 2021

توان بازدارندگی نیروهای مسلح قدرت منطقه‌ای ایران رامضاعف کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در مراسم معارفه فرمانده تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل اظهار داشت: با تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان فرمانده کل نیرو‌های مسلح ارتش در کنار سایر نیرو‌ها تلاش می‌کند تا با حضور در مناطق مختلف از مرزها، حیثیت و ناموس این کشور دفاع کرده و اقتدار و عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح با هوشیاری و مراقبت جدی سعی دارد تا تمام تحرکات کشور‌های منطقه و نیرو‌های خارجی حاضر در خلیج فارس را رصد کرده و اجازه کوچک‌ترین تعرضی را به کشورمان ندهد.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور گفت: امروز نیرو‌های مسلح با آراستگی کامل به تجهیزات و امکانات نظامی و بالاتر از آن به قدرت ایمانی سعی دارد تا حافظ منافع این مرز و بوم باشد که در این بین تیپ ۴۰ با حضور قدرتمندانه در مناطق غرب کشور سعی دارند تا از اقدامات نفوذی و یا فعالیت‌های مربوط به قاچاق و سایر تحرکات جلوگیری کرده و به نوعی آرامش را در این مناطق برقرار کند.

حاجیلو تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش را تیپی دلاور هم در عرصه دفاع مقدس و هم در شرایط کنونی توصیف کرد و افزود: امیدواریم با انتصاب فرماندهی جدید این تیپ زمینه قدرتمندی و صلابت این مجموعه بیش از گذشته فراهم آید.

در این مراسم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز به هیبت و عظمت ارتش در دفاع از کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: به غیر از دوران قاجار و پهلوی، ارتش ایران همواره مقتدر و با صلابت بوده و اجازه نداده تا کوچک‌ترین تعرض و تهدید به کشورمان انجام شود.

آیت‌الله سید حسن عاملی شهدای ارتش را سرمایه‌های معنوی و قدرتمند برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز با هدایت مقام معظم رهبری در رأس نیرو‌های مسلح قدرت و صلابت این نیرو‌ها مضاعف شده و سعی بر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف با رویکرد تحولی است.

در این مراسم با قدردانی از زحمات سرتیپ سلیمانیان، داور همتی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در اردبیل انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار