مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

۲۵ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان همدان تجلیل می‌شوند

سردار ظفری از برگزاری همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این رویداد فرهنگی یک میلیون نفر تجلیل می‌شوند که سهم استان ما ۲۵ هزار نفر است.
کد خبر: ۴۷۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ - 24August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از همدان، سرتیپ دوم پاسدار« مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان، امروز «سه‌شنبه» در جلسه ستاد استانی همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان، اظهار داشت: این برنامه زیرچتر مدیریتی استان در سطح شهرستان ها و روستاها به صورت همزمان و شبکه ای برگزار می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: ستادی در این خصوص تشکیل می‌شود که در ذیل آن برنامه های بزرگداشت این هفته تهیه و تدارک دیده شده که مهمترین آن، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان با قدردانی از مدیران استان همدان در اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی انقلاب، افزود: در سایه این همدلی و مشارکت کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است.

ظفری خاطر نشان کرد: کارکنان دولت همگی فرزندان انقلاب هستند و هیچ وقت تحت تاثیر نگاه دولت‌ها قرار نگرفته و ارزشهای انقلاب را در عین انجام وظیفه حفظ کرده اند.

وی با اشاره به رشادتهای فرزندان انقلاب در جنگ تحمیلی گفت: خصوصیات و ویژگی رزمندگان دفاع مقدس و نقش هدایتگری امام راحل در دانشگاه های خارج تحلیل و واکاوی می شود، که این ویژگی ها و روحیات ناب باید در جامعه ساری و جاری باشد و هرگز از چالشها و مشکلات ناامید نشویم.

این مقام مسئول با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه «جنگ» را «گنج» عنوان کردند، گفت: هویت و تاریخ یک ملت را جنگها و دفاع آنها از کیان و وطنشان می سازد که در استفاده از این گنج قدری کوتاهی کرده ایم.

وی سرمایه گذاری در حماسه دفاع مقدس را ضروری خواند و افزود: توقع داریم در این راستا مسئولان اقداماتی نوین داشته باشند.

سردار ظفری تصریح کرد: دفاع از ارزش‌ها و تجلیل از خانواده شهدا باید مردمی شود که در این زمینه عملکرد موفقی نداشته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار