فرماندار یزد:

برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در یزد به صورت خلاق برگزار شود

«رستگاری» گفت: بحث کرونا نباید بهانه باشد تا بعضی مسائل را کمرنگ کنیم و به فراموشی بسپاریم. در رابطه با بحث بزرگداشت دفاع مقدس باید برنامه‌ها را با خلاقیت و نوآوری دنبال کنیم.
کد خبر: ۴۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ - 24August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد در نشست هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان یزد که در فرمانداری یزد و با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و دیگر اعضا برگزار شد اظهار داشت: نکات خوبی در جلسه اشاره شد و دستورالعمل ابلاغ شده است و بحث کرونا نباید بهانه باشد تا بعضی مسائل را کمرنگ کنیم و به فراموشی بسپاریم.

وی افزود: در رابطه با بحث بزرگداشت دفاع مقدس باید برنامه‌ها را با خلاقیت و نوآوری دنبال کنیم. سال گذشته بحث برگزاری کنگره شهدای یزد بود و در شهرستان‌ها سهمیه بندی شد و از نظر تعداد، شهرستان یزد با دیگر شهرستان‌ها قابل مقایسه نیست.

رستگاری با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری و اجرای برنامه‌های بزرگداشت استفاده کرد افزود: باید با تدبیر برنامه‌ها بررسی و اجرا شود و درست عمل کنیم، زیرا کار‌ها ظرافت نیاز دارد و باید دوستان را دعوت کنیم تا به میدان بیایند و از فرهنگ دفاع مقدس دور نشوند.

فرماندار یزد تصریح کرد: اگر خانواده‌ها جذب شوند و همکاری کنند بسیاری از کار‌ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد و نباید صرفا در زمان مناسبت‌ها باشد.

وی ضمن اعلام آمادگی همکاری در تمام زمینه‌ها تاکید کرد: باید برای سرکشی از خانواده‌های پیشکسوت حتما با هماهنگی قبلی با این عزیزان صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار