دبیر علمی بخش هنری جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»:

سومین جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» برگزار می‌شود

«مهرابی» از برگزاری سومین جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» با محوریت سیره و شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری (س) در دو محور علمی و هنری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 25August 2021

«عالیه مهرابی» دبیر علمی بخش هنری جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: سومین جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» با محوریت سیره و شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری (س) در دو محور علمی و هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در بخش ادبی پذیرای آثار ادبی بزرگواران در زمینه «داستان کوتاه» و «فیلمنامه» و «نمایشنامه» و همچنین «شعر» خواهد بود.
 
مهرابی با بیان اینکه امکان ارسال اشعار در همه قالب‌ها وجود دارد ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را چه در حوزه شعر «فارسی» چه در حوزه شعر «سپید» و «نیمایی» ارسال کنند.
 
دبیر علمی بخش هنری جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» پرداختن به ابعاد شخصیتی حضرت خدیجه کبری (س) به عنوان بزرگ بانوی جهان اسلام را از اهداف این جشنواره ذکر کرد و افزود: انشاالله آثار بسیار خوبی را در این حوزه دریافت کنیم. در محور «هنر» نیز در بخش «تایپوگرافی» و «پوستر» منتظر ارسال آثار علاقمندان و هنرمندان هستیم.
 
وی ادامه داد: در دومین جشنواره که سال گذشته برگزار شد، در رشته‌های هنری متنوع پذیرای آثار هنرمندان و ادیبان از سراسر کشور بودیم و تاکنون استقبال از این جشنواره نسبتاً خوب بوده است، به ویژه در رشته‌های ادبی که استقبال بسیار خوبی به عمل آمد و علاقمندان تا ۲۵ شهریور مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.
 
وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه به آدرس emamhosseinyazd@gmail.com، یا کانال پیام رسان ایتا به آدرس‌های @BanooHezareEslam @Amoradi ۳۱۳ و @hekmat ۹۸ banoo و همچنین به دبیرخانه جشنواره که در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین (ع) یزد به آدرس میدان دروازه قرآن، ابتدای بلوار جمهوری، کوچه چهار باغ، چهار راه اول، سمت راست واقع شده، ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://farhang.yazd.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۹۲۴۲۷۱۹۶۳ تماس حاصل فرمایند.
 
مهرابی در پایان تصریح کرد: این جشنواره به همت فرهنگسرای حکمت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است که در بخش هنری، مؤسسه اوج سیمرغ هنر (حسینیه هنرمندان یزد) نیز این همایش را همراهی می‌دهند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار