جلسه هماهنگی یادواره شهدای دولت و ۳۱۳ شهید «مهریز» برگزار شد

جلسه هماهنگی یادواره شهدای دولت و ۳۱۳ شهید شهرستان «مهریز» با حضور فرماندار مهریز، رییس شورای شهر و دیگر مسئولین در سالن شهید «رجایی» فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 25August 2021

جلسه هماهنگی یادواره شهدای دولت و ۳۱۳ شهید شهرستان «مهریز» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه هماهنگی یادواره شهدای دولت و ۳۱۳ شهید شهرستان «مهریز» با حضور «رضا زارع‌زاده مهریزی» فرماندار مهریز، «امین زارع بیدکی» رییس شورای شهر و دیگر مسئولین در سالن شهید «رجایی» فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

زارع‌زاده در این نشست با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مجدد با اهداف و آرمان شهیدان انقلاب‌ به خصوص شهید «محمدعلی رجایی» رییس جمهوری و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر است اظهار داشت: شناخت سیره و مرام شهیدان و حرکت در مسیر آنها عامل موثری برای تلاش مضاعف مسئولان در رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

وی با اشاره به این‌که شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را وقف خدمت و رفع نیازهای مردم کردند، افزود: تبیین ابعاد مختلف زندگی و سیره عملی این دو شهید وظیفه ملی و انقلابی محسوب می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگذاری به مردم و اقشار ضعیف جامعه را به خصوص در وضعیت کنونی به دلیل تداوم شیوع کرونا بدانند و با همکاری بخش‌های مختلف مخلصانه صرف حل و فصل امور و فعالیت بهتر و بیشتر کنند.

زارع‌زاده مهریزی به ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با رعایت نکات بهداشتی با مشارکت مردم اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم همانند سال گذشته در فضای باز فرمانداری با حضور مردم همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان گفت: در این آیین با رعایت نکات بهداشتی برنامه‌های مختلفی با همکاری مردم و مسئولان پیش‌بینی شد تا بار دیگر با اهداف و آرمان شهیدان تجدید پیمان شود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار