مسئول سیاسی سپاه امام حسین (ع) بوئین‌زهرا:

سکوت و بی‌بصیرتی خواص، عاشورا را رقم زد

سرگرد «امیری‌نژاد» گفت: سکوت، بی‌تفاوتی و بی‌بصیرتی خواص عامل اصلی بوجود آمدن عاشورا شد.
کد خبر: ۴۷۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 25August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرگرد «مرتضی امیری نژاد» مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا صبح امروز در یادواره شهدای روستای «چسکین» بخش رامند که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد، به انقلاب الهی و طاغوتیان در تاریخ تحلیلی اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: هر انقلابی که در طول تاریخ واقع شده است، از دو حالت خارج نیست، حالت اول، با نگه داشتن مردم در غفلت اتفاق افتاده که تمام انقلاب های طاغوتیان این چنین بوده. و حالت دوم، به واسطه بصیرت افزایی مردم صورت گرفت که تمام انقلاب های الهی اینگونه بوده است.

وی ادامه داد: نمونه اول انقلاب، بعد از پیامبر (ص) توسط کودتاچیان سقیفه اتفاق افتاد که مردم را در غفلت نگه داشته بودند و نمونه حالت دوم انقلاب عاشوراء بود که در نهایت بصیرت حسینیان اتفاق افتاد.

امیری نژاد، سکوت و بی بصیرتی خواص را باعث رقم زدن عاشورا دانست و تأکید کرد: بصیرت، حلقه مفقوده تاریخ تحلیلی صدر اسلام است، اگر مردم و حاضرین در روز غدیر، فلسفه غدیر را می فهمیدند و درک می کردند، عاشوراء اتفاق نمی افتاد. سکوت، بی بصیرتی و بی تفاوتی خواص به وقوع عاشورا کمک کرد. عاشورا را باید در حقیقت محصول سکوت، تحریف و فریب خواص دانست، اما در نهایت تفکر و حقانیت امام حسین (ع) پیروز واقعی میدان بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) در پایان سخنان خود، حماسه آفرینان عاشورا و هشت سال دفاع مقدس را اهل بصیرت معرفی کرد و تصریح کرد: عده اندکی به عنوان پیاده نظام دشمن در داخل کشور، سال های پیش بیان کردند که شهدای ما کورکورانه در جنگ شرکت کردند اما حماسه آفرینان عاشورا و رزمندگان ما در اهل بصیرت بودن با هم اشتراک داشتند و بی هدف و کورکورانه به جهاد با دشمن نرفتند، بلکه اهل بصیرت بودند، هم در زمینه درستی و حقانیت راه و رهبرشان، هم درباره درک اینکه وظیفه شان جهاد و یاری امام زمان خودشان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار