معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

باید صدای خانواده‌های ترور را به گوش جهانیان برسانیم

زارعی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر شهید ترور در استان کردستان وجود دارد که وظیفه ماست صدای خانواده‌های ترور را به گوش جهانیان برسانیم.
کد خبر: ۴۷۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 25August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «ابراهیم زارعی» صبح امروز در ششمین همایش اسوه‌های صبوری که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ماست که در هر مراسمی و در هر شرایطی از شهدا یاد کنیم و همیشه قدردان جانفشانی این عزیزان باشیم.

وی افزود: ترور به عنوان یک عمل خشونت‌آمیز و‌ ناپسند در هر جا و در هر مکانی محکوم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: امروزه اگر چه ترور جان افراد در دنیا کاهش پیدا کرده اما بیشترین ترورها در ایران انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه ترور فقط ترور جسمی نیست، افزود: این روزها در دنیا گروه‌هایی روی کار آمده‌اند که با توهین و‌ تهمت شخصیت افراد در جامعه را ترور می‌کنند.

زارعی بیان کرد: هر انسانی شخص و جایگاه خود را دارد و ترور با هر هدفی محکوم شده و‌ قابل توجیه نیست.

وی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نفر شهید ترور در استان کردستان وجود دارد که ما باید صدا و مظلومیت خانواده‌های قربانیان ترور را به دنیا برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: وظیفه ما این است که حامی این خانواده‌ها باشیم و پیام آنها را به کمک رسانه‌ها به دنیا برسانیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد که تمام مردم دنیا به درجه‌ای از آگاهی برسیم که جهانی عاری از ترور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها