رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خبر داد؛

مراسم یادبود شهدای «هشتم شهریور» در مصلی رشت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای «هشتم شهریور» هفتم شهریور در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 25August 2021

یادبود شهدای «هشتم شهریور» در مصلای رشت برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، امروز (چهارشنبه) در نشست بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های انقلابی و روحیه انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمود عینی و واقعی کارگزاران نظام علوی و اسلامی هستند، تصریح کرد: حوادث تروریستی سال ۱۳۶۰ و به شهادت رساندن یاران وفادار مردم مسلمان ایران، لکه ننگینی در کارنامه منافقان خودفروخته و سند خیانت آنان علیه ملت خویش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یاد و خاطره خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تبیین و معرفی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان یک الگو به نسل جوان، ضرورتی انکارناپذیر است.

اشجری با تأکید بر ضرورت هوشیاری مدیران ارشد و نهاد‌های نظارتی در انتصابات دولتی، متذکر شد: باید همواره مراقب نفوذ خائنانی همچون کشمیری‌ها بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی از دسیسه‌ها و فتنه‌های احتمالی آتی مصون بماند.

وی با بیان اینکه امام امت و ملت شهیدپرور ایران در فراق علما و شهیدان مظلوم در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی خون گریستند، تأکید کرد: انفجار دفتر نخست‌وزیری ۲ ماه پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن یاران معتمد انقلاب اسلامی، نقطه عطفی بود که موجب حفظ وحدت و انسجام بیشتر مردم مسلمان ایران شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ترور و به شهادت رساندن فرزندان غیور و نخبه میهن اسلامی، نقاب از چهره کریه منافقان انداخت، تصریح کرد: منافقان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با روی آوردن به اقدامات شیطانی همچون ترور و خون‌ریزی به دستان ناپاک خویش محو و نابود شدند.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به منظور تبیین شخصیت والا و انقلابی شهدای هشتم شهریور، اظهار داشت: استفاده از فضای تبلیغات شهری با بهره‌گیری از بیلبوردها، استند‌ها و تلویزیون شهری در دستور کار شهرداران سراسر استان گیلان قرار گیرد.

اشجری با اشاره به تصویب ۳۷ ویژه برنامه و فعالیت به‌منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص استان که ناشی از شیوع بیماری کروناست، همه برنامه‌ها و مراسمات سلامت‌محور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم روز یک‌شنبه هفتم شهریور از ساعت ۲۱:۴۵ با جمعیت محدود و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی همراه با پخش زنده از شبکه باران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها