نماینده ولی فقیه در مازندران:

آثار حوزه روحانیت در دفاع مقدس مازندران جمع‌آوری شود

آیت‌الله «محمدی لائینی» بر لزوم جمع‌آوری آثار حوزه روحانیت در دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۴۷۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ - 25August 2021

آثار حوزه روحانیت در دفاع مقدس مازندران جمع آوری شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روحانیت در دفاع مقدس بر لزوم جمع‌آوری آثار روحانیت در دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: خدمات، آثار، خاطرات، مجاهدت‌ها و تلاش‌های حوزه روحانیت خیلی بیشتر از چیزی است که جمع آوری شده و باید به دنبال شناسایی باشیم.

وی با بیان اینکه آزادگان روحانی، مجاهد و از شهدای زنده هستند که خاطراتشان سازنده و آموزنده است و باید به نسل‌های جدید منتقل شود، افزود: باید به دنبال تولید صنف و تولید مثل فرهنگی باشیم و مدافع مجاهد بپرورانیم.

محمدی لائینی با اشاره به تدوین کتاب‌هایی در حوزه روحانیت و بیان اینکه باید مشاهدات رزمندگان دفاع مقدس نیز جمع آوری شود، ادامه داد: بنیاد شهید و اداره‌کل حفظ آثار باید کار خود را انجام بدهند و مطالبه گری کنند و ما در کارگروه روحانیت نظارت می‌کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به نقش روحانیت در سه میدان انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم خواستار پرداختن به نقش روحانیت در حوزه سلامت شد و افزود: روحانیون و طلاب در قالب گروه‌های جهادی با حضور در بخش‌های کرونایی به بیماران روحیه می‌دهند و خدمت می‌کنند.

محمدی لائینی ادامه داد: روحانیت نشان داد که نسبت به مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی بی‌تفاوت نیست و همچنین در حوزه سلامت نیز مجاهدت کرده و در میدان حاضر هستند و باید عملکردشان ثبت شود.

وی با اشاره به شیطنت و تبلیغات سو در حوزه روحانیت اظهار امیدواری کرد اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس پاسخ درستی به این قبیل شیطنت‌ها بدهد. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باید کار خود را درست انجام دهد، مدت‌ها است درگیر دریافت اطلاعات درست از مساجدی که خود روحانیت متولی امر است، هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار