رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

نیت انسان، نیت الهی و خالصانه و الهی باشد

«پاکاری» با بیان اینکه شایسته سالاری، تعهد و تجربه در انتخاب مدیران از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری است گفت: نفس تغییر و تحول خوب است به ویژه اگر نیت انسان  نیت خالصانه و الهی باشد که شاهد تغییر و تحولات عظیم در مجموعه کاری خواهیم بود.
کد خبر: ۴۷۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ - 25August 2021

نفس تغییر و تحول خوب است/ نیت انسان، نیت سازمانی و خالصانه و الهی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان «لاهیجان» ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب، شهید رجایی و باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان تصریح کرد: درس بزرگ شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت، حضور مؤثر، انقلابی و جهادی در تمامی صحنه ها، دوشادوش مردم بود که باید این سیره ارزشمند سرلوحه کار همه کارمندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به بهترین اقشار جامعه موهبتی است که از جانب خداوند نصیب کارکنان بنیاد شهید شده است خاطرنشان کرد: باید در تمامی رده‌های مسئولیتی تلاش نماییم از فرصتی که برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده نماییم.

پاکاری با بیان اینکه شهرستان «لاهیجان» سومین شهرستان استان گیلان از لحاظ بیشترین نرخ ایثارگری می‌باشد تاکید کرد: با عنایت به اینکه ۸% از ایثارگران استان در شهرستان «لاهیجان» سکونت دارند به لحاظ حساسیت و پیگیری مشکلات حوزه ایثارگران با معرفی و انتصاب آقای «ابراهیم ولایت» که خود نیز از قشر معزز ایثارگری می‌باشد و تجربیات مدیریتی موفقی دارد، امیدواریم بتوانیم تا حد توان وظایف خود را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری، تعهد و تجربه در انتخاب مدیران از مهم‌ترین ارکان تصمیم گیری می‌باشد، متذکر شد: نفس تغییر و تحول خوب است به ویژه اگر نیت انسان، نیت سازمانی و خالصانه و الهی باشد که شاهد تغییر و تحولات عظیم در مجموعه کاری خواهیم بود که این تحولات منشا خیرات، برکات، تحول و پویایی در سازمان می‌شود.

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان «لاهیجان» با  حضور «یونس محمودی» فرماندار این شهرستان در فرمانداری برگزار شد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «محمد رضا شمسی پور»، «ابراهیم ولایت» به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لاهیجان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار