سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

کمیسیون فرهنگی تحت تاثیر هجمه‌ها قرار نمی‌گیرد

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: در کمیسیون فرهنگی تحت تاثیر هجمه‌ها و جو قرار نمی‌گیریم و روی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تاکید می‌کنیم.
کد خبر: ۴۷۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ - 25August 2021

کمیسیون فرهنگی تحت تاثیر هجمه‌ها قرار نمی‌گیرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به طرح برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد در روز گذشته در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی تحت تاثیر هجمه‌ها و جو قرار نمی‌گیریم و روی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تاکید می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نصیرایی ضمن اشاره به سابقه طولانی وزیر فرهنگ پیشنهادی در حوزه فرهنگ تصریح کرد: ایشان نسبت به چند وزیر فرهنگ قبلی، سوابق و آشنایی بیشتری دارند هر چند که قطعا بهتر از ایشان وجود داشته، اما باید توجه داشت که ایشان فرد مورد اعتماد رئیس جمهور است و همچنین اشراف به حوزه داشته باشد و در مجموع معدل خوبی در این حوزه دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در مصاحبه با رادیو گفتگو با اشاره به مقبولیت وزیر فرهنگ پیشنهادی در کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: ایشان رای اعتماد را خواهند گرفت و امیدواریم شاهد عملکرد خوب ایشان باشیم.

حجت‌الاسلام نصیرایی در مورد مهمترین اقدام وزیر فرهنگ خاطرنشان کرد: رسیدگی به آسیب‌های جامعه هنری و مجموعه‌های مرتبط باید در اولویت وزیر باشد و به فعالیت‌هایی که آقایان توجه نکردند، اهتمام ورزد؛ همچنین صندوق حمایت از هنرمندان که اعتبار خوبی برای امسال گرفته می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کند.

وی همچنین در مورد حوزه میراث و گردشگری بیان کرد: ظرفیت‌های فراوانی داریم و با توجه به حضور آقای ضرغامی به عنوان یک شخصیت شناخته شده، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام نصیرایی با بیان اینکه صنعت گردشگری یکی از صنایع پولساز در دنیاست ابراز تاسف کرد: در کشور ما به این حوزه نگاه دقیق و جامعی صورت نمی‌گیرد و افراد یک جانبه به موضوع نگاه می‌کنند و از نبود نگاه جامع به این حوزه غافل هستیم.

رادیو گفت‌وگو 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها