پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر

سرهنگ پاسدار «مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ - 25August 2021

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنربه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت کشوراست، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

بدون شک برای ادامه دادن راه این شهیدان والا مقام، وحدت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نقش مهمی داشته و در شرایط کنونی که به دلایل متعددی شاهد برخی مشکلات و وجود بیماری کرونا در کشور هستیم نیازمند این نگاه برای پیشرفت روز افزون کشور هستیم. 

 اکنون در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس،یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، رجائی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، وکارمندان خدوم و متعهد بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در کرمان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان وادامه راه شهدای والامقام از درگاه معبود بی همتا مسألت می‌نمایم»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار