استاندار خوزستان خبر داد:

افتتاح ۳۲۰ پروژه در استان خوزستان به مناسبت هفته دولت

سلیمانی دشتکی با اعلام اینکه ۳۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود، گفت: در هفته دولت عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شده و روند اجرای پروژه‌ها بررسی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 25August 2021

افتتاح ۳۲۰ پروژه در استان خوزستان به مناسبت هفته دولتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای معرفی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است لذا در این هفته تلاش می‌شود طرح‌های قابل بهره برداری در بخش‌های مختلف در استان خوزستان افتتاح شوند.

وی با اعلام اینکه ۳۲۰ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود، افزود: هر چند در طول سال و در مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌هایی افتتاح و به بهره برداری می‌رسند، اما در هفته دولت عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شده و روند اجرای پروژه‌ها بررسی می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونا نمی‌توان مراسم گسترده‌ای برای افتتاح طرح‌های هفته دولت برگزار کرد اما با رسانه‌ها هماهنگ شده در خصوص طرح‌های مورد بهره برداری اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان عملکرد و اقدامات دولت در این استان قرار گیرند.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: برنامه ریزی لازم برای افتتاح طرح‌های پیش بینی شده در هفته دولت با حضور حداقلی مدیران استانی در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار