معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان:

آرامش و آسایش امروز مرهون رشادت و فداکاری دیروز آزادگان است

نجاتی با بیان اینکه اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری آزادگان است گفت: این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.
کد خبر: ۴۷۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 25August 2021

آرامش و آسایش امروز مرهون رشادت و فداکاری آزادگان استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «رضا نجاتی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، با عنوان «تجلیل از الماس‌های درخشان خوزستان» که به صورت نمادین در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: ۲۶ مرداد، سی و دومین سالگرد آزادی آزادگان از چنگال رژیم بعث عراق است که با توجه به تعطیلی‌های چند روز گذشته، این آیین امروز برگزار شد.

وی افزود: ایثارگران و آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی برای نظام جمهوری اسلامی عزتمندی را به ارمغان آوردند.

نجاتی گفت: استاندار خوزستان با توجه به اهمیتی که برای جایگاه ارزشمند آزادگان قائل بود، تاکید داشت که آیین تجلیل از فداکاری و رشادت آزادگان به هر شکل ممکن برگزار شود هرچند نمی‌توان ذره‌ای از ایثار و دلاوری این عزیزان را جبران کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آنها در هشت سال جنگ تحمیلی سهم بزرگی را در عزت مندی نظام داشتند و باید هر روز از این بزرگان یاد کرد زیرا آنها چراغ راه آینده این کشور هستند.

وی با بیان اینکه اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است بیان داشت: این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار