مدیرکل بنیاد شهید قم:

شهیدان باهنر و رجایی الگو‌های خدمت‌رسانی صادقانه هستند

حجت‌الاسلام «هنرمند» گفت: شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان الگو‌های علمی و عملی تقوا، خدمت متواضعانه، عدالت و ساده زیستی در مدت کوتاه مسئولیت خود محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 25August 2021

شهیدان باهنر و رجایی الگو‌های خدمت رسانی صادقانه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم طی سخنانی در جمع کارکنان این اداره کل، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر یاران صدیق امام و عناصر کارآمد و دلسوز برای انقلاب بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: عدالت، مردمی بودن، توجه به محرومین، ساده زیستی، تقوا، صبر، تواضع و صداقت در خدمت، از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهدای دولت بود و همین مساله باعث شد تا این دو انسان بزرگوار به عنوان نیرو‌های تاثیر گذار برای پیشرفت نظام اسلامی، دشمنان را به وحشت اندازند.

وی افزود: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب با به شهادت رساندن نیرو‌های تاثیر گذار تلاش کردند تا ضربات سنگینی بر پیکره انقلاب وارد سازند و ترور‌های زیادی توسط منافقین با حمایت غرب در طول این سال‌ها شکل گرفت از آن جمله، شهدای هفتم تیر، هشتم شهریور، شهدای محراب، شهدای هسته‌ای و... که بخشی از جنایات غرب بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید قم اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله بتوانیم با پیروی از شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ادامه دهنده راه آنان و مثمر ثمر برای انقلاب باشیم و با ارایه خدمت شایسته به خانواده معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مسیر خشنودی شهدا و رضای حق تعالی قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها