معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛ 

فعالیت بیش از ۴ هزار مرکز نیکوکاری در مساجد سراسر کشور

عسکریان با اشاره به اینکه هفت هزار و ۷۷۶ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد چهار هزار و ۳۷۶ مرکز در مساجد مستقر هستند.
کد خبر: ۴۷۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۴ - 26August 2021

فعالیت بیش از ۴ هزار مرکز نیکوکاری در مساجد سراسر کشورعلیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه امروز نیمی از مراکز نیکوکاری در مساجد راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: عمل به مسئولیت اجتماعی مساجد بسیاری از مشکلات محلات اعم از مادی و معنوی را مرتفع می‌کند و همین کارکرد، مساجد را تبدیل به رهبران اجتماعی محلات کرده است.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه هفت هزار و ۷۷۶ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد چهار هزار و ۳۷۶ مرکز در مساجد مستقر هستند؛ همچنین سه هزار ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در مراکز دانشگاهی، صنایع و اصناف فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پویش احسان عمومی با محوریت مساجد فعالیت کند، افزود: مراکز نیکوکاری که در مساجد فعال هستند ضمن اینکه در تمام سال فعالیت دارند، در همه مناسبت‌های مذهبی و ملی خدمات رسانی می‌کنند که شاهد این خدمات رسانی‌ به ویژه در ایام عاشورا و تاسوعا، عید غدیر، قربان و دیگر پویش‌ها بوده‌ایم.

عسگریان درباره دیگر کارکردهای مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات به محرومان گفت: مراکز نیکوکاری در مساجد همچنین به محلی برای اتحاد خیرین تبدیل شده است؛ این اتحاد هم برای برنامه‌ریزی، هم تامین منابع و هم رفع سریع مشکلات مردم شکل گرفته است.

 انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار