دریابان شمخانی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد

برافراشتن پرچم مقاومت با پیروی از رهبر معظم انقلاب؛ پیام نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در خصوص بیست و چهارمین نشست مجمع پیشکوستان جهاد و شهادت گفت: پیام این تجمع برافراشتن پرچم استقامت، مقاومت و پایداری در دفاع از انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۴۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱ - 28May 2015

برافراشتن پرچم مقاومت با پیروی از رهبر معظم انقلاب؛ پیام نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت

امیر دریابان "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در حاشیه بیستوچهارمین نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت در رابطه با برگزاری این نشست به خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: این دوستانی که امروز با موهای سپید و لباس شخصی در این مراسم حضور دارند، روزی که انقلاب اسلامی نیازمند دفاع بود، اینان به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام خویش پاسخ دادند.

وی افزود: این عزیزان فارغ از همه وابستگیها و بدون هیچ چشمداشتی آن روز مردانه ایستادند. در حالی که طرف مقابل(دشمن بعثی) مورد تامین و حمایت همهی قدرتهای جهان بود. دشمنان به دنبال تغییر جغرافیایی در منطقه بودند اما این پیشکسوتان با جان و دل ایستادند و اجازه ندادند و نگذاشتند حتی قسمت کوچکی از خاک ایران جدا شود.

امیر شمخانی تصریح کرد: این پیشکسوتان اکنون باید در جریان مسائل انقلاب باشند و نسبت به آنچه که صورت میگیرد، توجیه شوند و در جهت اهداف اولیه انقلاب بازیابی شوند و در صحنه باشند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه این تجمع بی سابقه است، گفت: نشان این تجمع همبستگی ملی است. در این نشست از عزیزان ارتش، سپاه، جهاد سازندگی، بسیج و کمیته حضور دارند. پیام این تجمع نیز برافراشتن پرچم استقامت، مقاومت و پایداری در دفاع از انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

لازم به ذکر است بیست و چهارمین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت روز سهشنبه(5 خرداد) در مسجد ولی عصر(ع) تهران باحضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار