بازدید معاون وزیر دفاع از غرفه فرهنگی ایران در مسابقات نظامی روسیه

امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در مسکو از غرفه فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ - 26August 2021

بازدید معاون وزیر دفاع از غرفه فرهنگی ایران در مسابقات نظامی روسیهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ستادکل نیروهای مسلح کشورمان با برپایی غرفه‌ و عرضه نمادهای تاریخی، فرهنگی، مذهبی، صنایع دستی و ارائه کتب دفاع مقدس به زبان روسی، حضوری فعال در نمایشگاه یاد شده دارد.

امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در مسکو با حضور در نمایشگاه فرهنگی هنری مسابقات (خانه دوستی) از غرفه جمهوری اسلامی ایران که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح برپا شده بازدید کرد.

در این بازدید جمعی از مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه وابسته نظامی کشورمان در روسیه، امیر شعبانیان را همراهی کردند.

هفتمین نمایشگاه و مسابقات بین‌المللی نظامی-فنی ارتش -۲۰۲۱ روسیه، کشور با حضور ۴۳ کشور در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های پاتریوت در ۵۵ کیلومتری شهر مسکو برپا شده است جمهوری اسلامی ایران برای پنجمین سال پیایی است که به صورت قدرتمند در این مسابقات و همچنین نمایشگاه نظامی شرکت می کند.

ایران با ۱۲ تیم قدرتمند در مسابقات روسیه شرکت کرده است ضمن اینکه در سه رشته هم میزبان کشورهای دیگر در جمهوری اسلامی ایران است.

مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ از یکم شهریور در ۳۴ رشته آغاز شد و به مدت دو هفته در کشور روسیه به عنوان میزبان اصلی و کشورهای ایران، چین، بلاروس، قزاقستان، صربستان، قطر، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان و ارمنستان ادامه خواهد یافت.

روسیه میزبان ۱۶ مسابقه، بلاروس، چین و ایران سه مسابقه در قلمرو خود و دو مسابقه نیز در کشورهای ویتنام، قزاقستان، ازبکستان و مغولستان برگزار خواهد شد. الجزایر، ارمنستان، صربستان و قطر هر کدام یک مسابقه برگزار می کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار